Uz predavanja i izložbene prostore, kao dio svjetske potresne konferencije organizirane su i tehničke interaktivne radionice.
Posjetili smo testne laboratorije europskog centra za podučavanje i istraživanje na području potresnog inženjerstva, znanog pod imenom EUCENTRE. Smješten je nedaleko Milana, u gradu Pavia. Tu su predstavljeni modeli građevina na dva velika potresna stola. Prikazan je primjer ispitivanja lastavice do sloma, uz simulaciju ubrzanja i opterećenja krovne konstrukcije. Drugi je primjer toranj ispitan isaac aktivnim prigušivačem. Vrijedno je znati kako EUCENTRE nudi besplatna ispitivanja istraživačima koji imaju dovoljno zanimljiv problem, a što se utvrđuje putem podnošenja zahtjeva i revizije istog.
Posjetili smo i kontrolnu sobu ATM-a, tvrtke koja upravlja većinom javnog prijevoza u Milanu. Gornja kontrolna soba obavlja monitoring površinskog javnog prijevoza (tramvaji, autobusi, trolejbusi), a donja prati promet Metro linija. Sustav omogućuje praćenje lokacija i komunikaciju sa svim vozilima u realnom vremenu, dok kontrolne sobe brinu da se sav promet odvija uredno i na vrijeme, te zaprimaju sve obavijesti i prijave o uvjetima u prometu kao i upravljanje prometom u hitnim situacijama te pravovremeno otklanjanje kvarova i zastoja u prometu. Zanimljivost je kako su svi djelatnici kontrolne sobe bivši vozači autobusa, tramvaja, trolejbusa i metroa, čime ATM omogućuje svojim djelatnicima napredak u karijeri nakon vožnje na terenu, ali i garantira da operateri kontrolne sobe dobro razumiju probleme s kojima se vozači na terenu suočavaju, jer su ih i sami prošli, pa se svi kvarovi i hitne situacije brže i lakše rješavaju. Milano ima 5 metro linija M1-M5, od kojih linije M4 i M5 imaju daljinsko upravljanje iz kontrolne sobe, odnosno vozila nemaju vozače.
Noćni život je uvriježeno sinonim za večere i piće. No ne i kada je u pitanju tehnički posjet podzemnim prometnim tunelima i pripadajućoj infrastrukturi. Bila je ovo prvi put organizirana i jedinstvena prilika za posjet milanskom podzemnom prometu te uvidu u projektiranje iste. Naime, omogućen je podzemni pristup linijama koje su projektirane i građene u različitim vremenskim razdobljima: linija M1 1964., M3 1990. te M4 2024.